ABOUT

Friday 8 December 2017

old old baby

We are all sick and (I would say happy ;) but ) stuck at home. I’m not used to doing nothing so whenever I can I try to do some - let’s say - organizing (those who know me smile right now ;) Anyway- here are some photos which I made long, long time ago, using my phone instead of the camera. Please take a look- there’s a little bit of sunshine. So Warsaw in the sun especially for you today ;) And of course for those who know me the most ;)))

Btw- stay healthy - staying at home sucks!

***
Wszyscy jesteśmy chorzy i (powiedziałabym szczęśliwi ;) ale) tak naprawdę to utknęliśmy w domu. Nie jestem przyzwyczajona do nic- nierobienia, więc kiedy tylko mogę, próbuję zrobić - powiedzmy - drobne porządki choćby organizacyjne (ci, którzy mnie znają, uśmiechają się teraz ;) W każdym razie - oto kilka zdjęć, które zrobiłam dawno, dawno temu, używając mojego telefonu zamiast aparatu. Spójrzcie - jest trochę słońca nawet ;) Zatem dzisiaj Warszawa w słońcu specjalnie dla Ciebie ;) I oczywiście dla tych, którzy mnie znają najlepiej ;)))


Trzymajcie się i uważajcie na zdrowie - pozostawanie w domu jest do bani!





No comments:

Post a Comment