ABOUT

Sunday 19 March 2017

this time of year



Autumn is my favourite part of year but right before spring comes I can enjoy my favourite rainy weather. So i did yesterday. It was wonderful. Grey, wet, windy and almost completly empty. I walked a bit until my camera was dripping wet. It was worth it. Silence in a big city is amazing. Only the raindrops keep fallin' on my head... ;)

Jesień jest zdecydowanie moją ulubioną porą roku, ale tuż przed nadejściem wiosny zdarzają się moje ulubione deszczowe dni, którymi mogę się cieszyć. Tak też było wczoraj – cudownie. Szaro, mokro, wietrznie i prawie zupełnie pusto. Spacerowałam aż mój aparat porządnie zmókł. Było warto. Cisza w wielkim mieście jest niesamowita. I tylko te krople spadające mi na głowę… ;)




 Happy Sunday everyone!

No comments:

Post a Comment